Monday 20 November 2017

Forex Markedet Klokke Desktop


Dedikert klokke for internasjonale forexmarkeder. Ble med Jan 2006 Status: Pips Ahoy 1,132 Innlegg Fint arbeid. Jeg sjekker inn og sammenligner verdensklokker med det jeg har på skrivebordet zonetick). De europeiske bankene har en tidlig dag. I Brussel som er GMT1 (Dette er tidssonen brukt av World Clocks for quotEuropequot Market Hours) Markedet vil åpne klokken 7 og lukke klokken 16.00. virker som en tidlig dag for bankfolkene. Dette er dataene som vises i quotDetailsquot-området: Åpningstid: 7:00. Tokyo Bankers har det lett. de åpner klokken 9, nær klokka 18.00. Tid for litt meditaion og Tai Chi om morgenen Og Ozzies Har til klokken 10.00. og de lukker klokken 16.00. Må ta dem en stund å jage Kenguruer og Gators av veien for å komme fra jobb -) Skjermbilde av zoneklikk på menylinjen min, med et horisontalt kvadratmarkedet Hoursquot klokke over det: Medlemskap Tilbakekaldt Ble medlem Okt 2005 295 Innlegg Jeg er leire av gratis ting å legge til i min datamaskin fra Internett da disse programmene noen ganger inneholder kode som er spyware eller adware. Vet du om denne klokken er ren eller inneholder den kode som gjør ting som vi ikke er klar over, jeg sier ikke at klokken har noen av denne koden i den. Jeg spør bare om det gjør det. Ive snakket med Paul, og la den til nettsiden min. Jeg tror virkelig ikke at han har tatt med noe ekkel. Han er en veldig fin fyr. Rammeverket er der, vi må bare jobbe med vår sinnstilstand. Jeg ville bare fortelle deg at Paul har fullført sin stasjonære klokke som kan dedikeres til internasjonale valutamarkeder eller internasjonale aksjemarkeder og kan vises i horisontal eller vertikal. Det vil vise deg ikke bare hvilke internasjonale markeder som for tiden er åpne, men også hvor lenge de kommer til å lukke. Prøv det og se Markets som quotTime til Closequot blinker Rødt, du vil legge merke til litt ganske rask handling som Traders Settle. World Forex Market Times Desktop Tool (gratis) Hei, jeg skrev dette verdensmarkedet tid verktøyet for en stund siden og synes det er veldig nyttig . Det fungerer perfekt i min tidszone (fjell). Vennligst last ned det og gi meg beskjed hvis det fungerer i tidszonen din. gi meg beskjed nedenfor. (ikke glem å nevne tidszonen din) Jeg skrev det fordi jeg ikke kunne finne en anstendig verdensur for Forex, gratis eller betalt. Unzip og lagre til skrivebordet (eller hvor du vil ha det). Bare dobbeltklikk for å åpne. Det er ikke et installasjonsprogram, men den endelige exe-filen. PCen din kan klage fordi den er en exe-fil. Jeg har virus sjekket det før opplasting. Det er ingen utgiverinformasjon i filen, slik at PCen din vil spørre om du stoler på utgiveren. Takk. Det fungerer uten noe problem. Er det mulig å inkludere GMT også, sammen med Lokaltid for respektive land, ville det greit for alle, uansett om de bor. Takk. Det fungerer uten noe problem. Er det mulig å inkludere GMT også, sammen med Lokaltid for respektive land, ville det greit for alle, uansett om de bor. GMT er 1 time bak dagens London-tid. Jeg kunne legge til GMT, men jeg ville ikke at den skulle bli for rotete. Plus GMT vil være den samme som London om vinteren. Som for lokal tid. Som allerede på din PC-bar, skjønte jeg at jeg ikke behøvde å legge den på grunn av samme grunn. Jeg ville ikke forstyrre grensesnittet for mye. Men jeg er åpen, gi meg beskjed om hva du tenker på med å ha disse 2 lagt til Forex er et dyr som vil gjerne spise deg til frokost, lunsj og middag. Forex trading timer klokke Forex trading timer kan sies å være en tidsperiode som er laget Opptatt av en forretningsdag i finansmarkedet, som dekker perioder fra åpningsklokke til avsluttende klokke. Det kreves at alle ordrer for dagen skal plasseres innenfor tidsrammen for handelssesjonen, med okser og bjørner som deltar i å skape levende markedspriser. På hverdager har vi valutamarkedet åpent 24 timer i døgnet, men vi bør være oppmerksomme på at dette endrer seg i helgen. Det er også viktig for oss å anføre at markedet presenterer økter hvor prisen generelt er volatil og perioder hvor prisen blir flat. Vi bør vurdere den muterende egenskapen til forskjellige valutapar på bestemte tider av dagens handelssession, som et resultat av markedsdeltagernes generelle demografiske egenskaper. Vi vil utforske noen av de store handelssessene i denne artikkelen, og se på hva slags markedsaktiviteter som kan forventes over disse perioder, og også hvordan handelsmenn kan innlemme denne kunnskapen i en kort handelsplan. Likviditet er av største betydning for handelsmenn når man ser på de ulike tider på dagen, og vi kan ganske enkelt bety muligheten til å inngå handel uten målbare prisskift. Noen høye flytende par som EURUSD kan ta opp massive bestillinger uten å reagere, men de eksotiske parene er mer sannsynlig å legge merke til når massive ordrer blir lagt inn, noe som er tydelig fordi de består av færre ordrer i markedet og som større Ordrer vil spise opp alle andre ordrer før de fylles til slutt. Den store størrelsen på valutamarkedet bør tyde på at inntaks - og lukkeposisjoner ikke vil skade likviditeten spesielt for de store aktørene, men en stor bekymring bør være markedsreaksjon i løpet av disse sesjonene for å endre likviditeten. De høye likviditetssessene i markedet er de perioder der det største antallet handelsfolk er i markedet. Asiatiske handelstider De asiatiske markedene er i utgangspunktet de første som åpnes etter helgen. Vi kan si at aktiviteten fra den delen av kloden er representert av Tokyo kapitalmarkedene, som kommer til live klokka 06:00 GMT. Noen andre finanssentre fra regionen har en betydelig trekk på handelstiden, som Australia, Russland, Kina, New Zealand og en rekke andre. Traders vurderer i utgangspunktet at de asiatiske handelstimene skal løpe fra kl. 23.00 til 08.00 GMT. European Trading Hours London representerer det økonomiske knutepunktet i Europa, med handel som begynner like før slutten av den asiatiske økten. Det representerer en veldig tett økt i markedet, med aktiviteter fra store finansmarkeder som kommer til å spille. London-sesongen starter rundt kl. 07.30 GMT til 15.30 GMT. Disse åpningstidene får større eksponering etter hvert som andre kapitalmarkeder blir med i festen. Andre aktive markeder i regionen inkluderer Tyskland, Frankrike, Sveits og mange flere. Nordamerikanske handelstider Markedet over Stillehavet kommer levende bare timer etter at de asiatiske markedene lukkes, men vanligvis halvveis gjennom for europeiske handelsmenn. Det amerikanske markedet dominerer aktivitetene i løpet av denne sesjonen, med tilleggs likviditet fra Canada, Mexico og noen andre andre markeder i Sør-Amerika. Det kommer som en overraskelse at handelsturneringen i New York markerer høydepunktet i denne handelsøkten med toppvolatilitet i løpet av denne sesjonen. Vinter Forex Trading Timer (oktober april)

No comments:

Post a Comment